Producten leveren we uit eigen voorraad en worden verzonden met PostNL.

PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Bestel je met een groep? Dan krijg je korting!

Willen jullie met de vriendengroep in hetzelfde thema verkleed? Of hebben jullie als carnavalsvereniging hét kostuum gespot voor het nieuwe seizoen?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Wij kunnen je helpen met de kostuums en natuurlijk doorgeven wat voor korting jullie kunnen krijgen.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij Verkleedklerenonline bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (Verkleedklerenonline, Willem II Straat 45, 5038BC Tilburg). Let op: dit is geen showroom / winkel
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

Bezorgen en afhalen

< terug naar Klantenservice

Informatie over de bezorging van je bestelling vinden wij net zo belangrijk als informatie over hoe je een bestelling plaatst en welke betaalopties we hebben. Waar wordt mijn pakket mee bezorgd en wat als ik mijn pakket niet ontvangen heb? Met onderstaande links helpen we je graag op weg. Staat het onderwerp er niet bij? Kijk dan eens bij 'Veelgestelde vragen'. Heb je daar nog het antwoord niet gevonden? Dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag op weg.


Status van je bestelling
Wij houden van duidelijkheid. Zo ook over jouw bestelling en de status ervan.
> Lees meer

Verzendtijden
Een groot deel van ons assortiment leveren we uit eigen voorraad. Maar we hebben ook producten met een langere verzendtijd.
> Lees meer

Bezorgen
Je pakket wordt bezorgd door PostNL. Hoe dat precies in zijn werking gaat lees je hier.

Afhalen
Je kunt je pakket ook afhalen bij één van de meer dan 2000 PostNL afhaalpunten.
> Lees meer

Hoe lang is mijn bestelling onderweg?

Pakket niet ontvangen
Je verwacht je pakket, maar hebt het niet ontvangen! Geen zorgen
> Lees meer

Adres wijzigen
Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?
> Lees meer

Verzendkosten
Wat kost het versturen van een pakketje nu eigenlijk? Die informatie vind je hier.